Mooi loopweekend

De vakanties zitten er bijna voor ieder op en veel leden van Loopgroep Zuid hebben weer doelen gesteld. De één traint voor de halve marathon in Dordrecht (Drechtstadloop) de ander voor de CPC of de Rotterdam Marathon. Het is dan altijd leuk om in de aanloop hiernaar toe mee te doen aan hardloopwedstrijden. Dat geeft dan een goed beeld waar je staat en het is natuurlijk ook heel gezellig. Dit weekend waren er diverse wedstrijden en het was prachtig loopweer. Daarom zijn veel lopers van Loopgroep Zuid op diverse plaatsen gaan lopen.

Maaike deed mee aan de Schollebosloop en liep 15 km. in 1.29. Kelly liep 2.02 op de Harbourrun (10 km). Tijdens de Singelloop in Breda liep Renata de halve Maraton in 1,59, Met de 10 km liepen Ramon en Chantal 0.58 Peter liep 0,54, Paul 1.08, Marnix 1.03, Sandra 0.59 en Monique 1 uur rond.

Wat een prachtige tijden. Dat beloofd wat!

Singelloop Breda

Vandaag doen we met een delegatie van Loopgroep Zuid mee aan de Singelloop in Breda. Het weer is perfect iedereen heeft er zin in. Paul, Marnix, Ramon, Monique, Renata, Peter, Chantal en Sandra succes!

Loopgroep Zuid heeft koorts!

Loopgroep Zuid heeft koorts. Nee… niet letterlijk. Het is Marathon koorts. Vandaag is de inschrijving voor de Rotterdam Marathon gestart. De Loopgroep Zuid app ontploft bijna!

Op deze website houden wij je op de hoogte van de voorbereiding!