Lekker loopie

In voorbereiding op de Bruggenloop had Peter vandaag een route over diverse Rotterdamse bruggen uitgestippeld. Het doel was 14,4 km. Om 09.30 starte een flinke groep vanaf THOR. Het weer was werkelijk fantastisch. Een beetje koud aan het begin, maar hoe meer we in de zon liepen hoe lekkerder het werd.

Natuurlijk was er weer genoeg ruimte voor een praatje en woordgrapjes. Onderweg zagen we een stuk zijl op de weg liggen. Marti:”wie wil er nog even onder zijl?”.

Eerst gingen we richting de Willemsbrug, daarna over de Erasmusbrug terug naar de club. Totaal 15.7 km. Volgens mij is iedereen die aan de Bruggenloop meedoet er nu al helemaal klaar voor!

https://www.relive.cc/view/1971249122?r=wa

Drechtstadloop 2018

Ook dit jaar heeft weer een flinke delegatie van Loopgroep Zuid deelgenomen aan de Drechtstadloop. Zoals als elk jaar was het parcours weer met zon overgoten. Er moest weer flink geklommen worden maar iedereen heeft de finish gehaald met echt hele nette tijden. 

De officiële tijden :
21,1 km

Jory 1:44:25
Hans 1:47:39
Walter 1:56:42
Renata 1:59:29
Maaike 2:03:21
Monica 2:07:07
Chantal 2:11:28
Ramon 2:12:59

10km
Marnix 1:08:04